...

...

torstai 8. kesäkuuta 2017

Summer Bucket List 2017

Hej, hur mår du?
Tuntuu, että kesäloma alkoi silmänräpäyksessä, joten kaikki valmistelut eivät olleet vielä valmiit. Yksi niistä oli mun summer bucket list eli suomennettuna kesätehtäväluettelo tai joku sellanen sille ei kai oo varsinaista suomennosta. 😄 Olin kyllä suunnitellu jo jotain kohtia, mut en kaikkia. Tänään sain viimein loputkin asiat listattua ja niitä tuli yhteensä 10. Luetteloin ja selostan jokaisesta jotain ja kesän lopulla katsotaan, mitä niistä olen saanut suoritettua. Valitsin listaan melko helppoja asioita, että tehtävät pystyy oikeesti suorittamaan. Mutta eikai muuta, mennään katsoo et mitä kaikkee siellä on.⏩

SUMMER BUCKET LIST 2017

1. Mene piknikille🍔🍹🍓
Mun on monena kesänä pitäny mennä piknikille, mut aina se on vaan jääny nii jospa tänä kesänä sais järjestettyy kunnon piknikreissun.😜

2. Maista 3 uutta jäätelömakua😋🍦
Tää tarkottaa siis sellasia jäätelöitä, joita en oo ennen maistanu, eli ei tarvi olla just tän kesän uutuusjätskejä. 🙂

3. Opi kärrynpyörä🤸🏽‍♀️👏🏽
Tätä oon yrittäny harjotella jo monena kesänä ja en saa jalkoja suoraks vaikka kuinka aina yritän, jospa se vihdoin tänä kesänä onnistuis. 🤓😅

4. Kutsu kaveri mökille🏡
Haluan tosiaan kutsuu jonkun mun kaverin meijän mökille uimaan ja pitämään hauskaa, aika helppo tehtävä jos vaan aikaa löytyy.😄

5. Mee uimaan yöllä💤🏊🏽‍♀️
Jos saan kaverin vaan kuljetettua kesällä mökille, ois super hauskaa mennä sen kanssa yöllä uimaan.😅😴

6. Mee soutelee🛶😌
Tosiaan haluun mennä jonkun esim. mun serkun kaa soutelee jonnekki järvelle ja mahdollisest kalastaa, se on sen kans vaa nii hauskaa!🤣❤️

7. Löydä uus lempparibiisi🎶😎
Kesäsin tulee kuunneltuu aina paljon uusia biisejä, nii jos tänä kesänä kuulis jonku tosihyvän, mikä nousis mun ykköslemppariks.🤗🎵

8. Osta joku erilainen vaate👗
Tällä tarkotan, ettei se oo mikään perus paita tai perus farkut vaan oikeesti jotain erilaista tai erilaisilla yksityiskohdilla jotai peruskuteita.😇👖

9. Maista uutta ruokaa/ruokalajia😛🍲
Se voi olla joku hedelmä tai joku uusi resepti, kunhan vaan ei oo koskaan ennen maistanut sellasta.😙🙏🏽

10. Ui vaatteet päällä👚🏊🏽‍♀️
Yksinkertaisesti menen vaan uimaan vaatteilla ja niiden painosta johtuen vajoan varmaan pohjaan. 😆💦

Tässä oli tää koko lista, toivon et saan tän kokonaan toteutettuu kesän aikana, koska kohdat on sen verran helppoja. Katsotaan kesän lopussa, paljonko mulla on näitä suoritettu/suorittamatta ja mietitään sitten mahdollista rangaistusta suorittamattomien kohdalle...😏

Jos haluut nähdä musta tai mun elämästä enemmän kuvia, nii mee seuraa mua instagramissa @aada.fi ja addaa mut snapchatissa @aadamar1aa. Eikai mulla muuta, näkyillään! -Aada😘

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti