...

...

maanantai 5. kesÀkuuta 2017

Room Tour SUMMER

Heippa taas! 😊 Tervetuloa taas mun blogin pariin. Siivosin mun huonetta tĂ€nÀÀn ja mulle tuli idea et voisin tehĂ€ mun huoneesta esittelyn tĂ€nne blogiin. TÀÀ huone ei aina oo ollu mun huone, vaihdettiin mun pikkuveljen kanssa huoneita muutama joulu sitten, koska haluttiin vaihteluu. HĂ€n sai isomman huoneen ja mĂ€ uudet tapetit ku tĂ€nne oltiin niitĂ€ vaihtamassa. 😄 TÀÀ mun huone on tosi pimee, ainut ikkuna on pohjoiseen pĂ€in joten aurinko ei tĂ€nne paista ja metsÀÀ senkin ikkunan edessĂ€ niin ei valoakaan hirveesti tĂ€nne pÀÀse. Silti oon saanu tĂ€n just itteni nĂ€köseks, rakastan sisustamista ja joka viikko vaihdan joidenkin tavaroiden paikkaa ym. mun huoneessa. TÀÀ on kotoisa ja se on mulle kaikista tĂ€rkeintĂ€. ❤️ AlotuspĂ€tkĂ€stĂ€ tuli niin pitkĂ€, joten nyt Ă€kkiĂ€ sen esittelyn pariin. ➡️  
 
Eli kun mun huoneeseen astuu sisĂ€lle, ovelta avautuu tĂ€llĂ€nen nĂ€kymĂ€. EdessĂ€ on suurimman osan tilasta vievĂ€ 120cm leveĂ€ sĂ€nky, muistaakseni ostettu Askosta. Ihanaks sen tekee se et se on tosi korkee, ku istuu reunalla nii jalat roikkuu ilmassa. Ihan parasta! 😄  SĂ€ngyn pÀÀllĂ€ on valkoinen teetetty pĂ€ivĂ€peitto, mummun tekemĂ€ torkkupeitto (joka on aivan ihana❤️) , 2 Marimekon koristetyynyĂ€ ja 1 H&M koristetyyny. SĂ€ngyn pÀÀssĂ€ on vielĂ€ mun IKEAn kokovartalo peili, joka on ollu pakko hankkii, sitĂ€ tarvitaan joka pĂ€ivĂ€.   
 
SĂ€ngyn pÀÀssĂ€ mulla on vanha lipasto, joka on toiminu hoitopöytĂ€nĂ€ mun ollessa vauva. đŸ‘¶đŸŒ Sen pÀÀllĂ€ on LG televisio, josta mĂ€ nÀÀn kaikki parhaat Netflix -sarjat ja YouTube -videot. SeinĂ€llĂ€ on mun London Station -kello, ei mitÀÀn hajua, mistĂ€ nÀÀ kaikki on ostettu. 😄    
 
Verhona mulla on itseteetetty laskosverho Marimekon kankaasta. Sen pÀÀllĂ€ mulla on Granit -kaupasta ostettu valosarja, joka on ihan musthave mulle. ❤️
 
Peilin vieressĂ€ on syvennys, jossa on mun IKEAn vaaterekki jossa on kaikki mun lempparivaatteet. Leviksen farkkuliivi, Ted Bakerin juhlamekko, Zaran tunika... Niiden takana mulla on 3 koria, joissa on laukkuja ja vanhoja pehmoleluja. Korien edessĂ€ on mun kitara, IKEAn lampaantalja ja kahdet juhlakengĂ€t. Nurkassa on myös mun harkkakassi.🏀      
 
Valkoisen palkin toisella puolella syvennyksessĂ€ on mun RAR -keinutuoli, jossa on lampaantalja ja  koristetyyny. Sen vieressĂ€ on mun vaatekaapit, johon mun kaikki vaatteet vaaterekin lisĂ€ks mahtuu just ja just. Kaapin pÀÀllĂ€ on mun lapsena tehtyjĂ€ piirustuksia, askartelutarvikkeita, valokuva-albumeja, kelloradio, A -lamppu ja Demit. Kaapin ovesta roikkuu mun mitaleja. 🏅 Lattialla mulla on harmaa karvamatto.    
 
Oven oikealla puolella (tĂ€stĂ€ kuvasta katsottuna kyllĂ€kin vasemmalla) on mun kirjotuspöytĂ€, joka on Muuramen. Tuoli on meidĂ€n vanhasta keittiönpöydĂ€stĂ€, siinĂ€ on kyllĂ€ hyvĂ€ istua. Sen pÀÀllĂ€ on ANNOn tuolinpÀÀllinen. PöydĂ€n toisessa pÀÀssĂ€ on 3 laatikon laatikosta ja toisessa 2 hyllyn hyllykkö. Taso on nostettu vain niiden pÀÀlle. Tasossa on keskellĂ€ avattava meikkien sĂ€ilytystila ja peili. Oven takana on pari naulakkoa, joissa roikkuu mun lempparilaukkuja, aamutakki, kuivatettu rippiruusu sekĂ€ naulakkoihin on kiinnitetty mun IKEAn sydĂ€nriipus.    
 
PöydĂ€n oikeassa pÀÀssĂ€ on IKEAn kasvi, rippikuva, pari korispalkintoa, mun lemppari hajuvedet, toinen vesikaiutin ja Michael Korsin paperikassi. KeskellĂ€ pöytÀÀ on IKEAn alusta.    
 
PöydĂ€n vasemmassa pÀÀssĂ€ on musta Lightbox, peruskoulun pÀÀttöruusu, vesipullo ja kaukosÀÀtimet sekĂ€ toinen vesikaiuttimista mikĂ€ ei kuvassa nĂ€y. 

Kiitos, ettĂ€ jaksoit lukea tĂ€n loppuun, saattoi olla melko pitkĂ€, mutta toivottavasti ei liian pitkĂ€vetinen. Mukavaa aamua, aamupĂ€ivÀÀ, pĂ€ivÀÀ, iltapĂ€ivÀÀ, iltaa, yötĂ€... milloin sitten luetkaan tĂ€tĂ€. ❤️  

Jos haluut nĂ€hdĂ€ musta tai mun elĂ€mĂ€stĂ€ enemmĂ€n kuvia, nii mee seuraa mua instagramissa @aada.fi ja addaa mut snapchatissa @aadamar1aa. Eikai mulla muuta, nĂ€kyillÀÀn! -Aada😘

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti