...

...

lauantai 3. kesäkuuta 2017

Q&A #1

Hei sinä ihana, joka luet mun blogin ensimmäistä postausta. Kiva, et just sä luet tätä. Jos sua vähänkään kiinnostaa, jatka eteenpäin. 😊
Ajattelin heti alkuun tehdä Q&A kirjotuksen eli pyysin mun ystäviä lähettämään snapchatissa mulle yleisiä muhun liittyviä kysymyksiä, jotta saisitte vähän edes tietoo, minkälainen henkilö täällä ruudun takana kirjoittelee. Kiitos kysymyksistä ja valitsin niistä 10 parasta. Mut ei sen enempää alkuhöpinöitä, mennään vaan kysymysten pariin.

Nimi?
Aada Koivisto.
Ikä?
Vielä 15 eli olen syntynyt 10.7.2001.
Harrastukset?
Koripalloa (tällähetkellä) 2krt viikossa, lenkkeily 2krt viikossa ja kuntosali 2krt viikossa.
Lähitulevaisuuden suunnitelmat?
Tänään loppui mun peruskoulu, haikeeltahan se tuntuu jättää luokkakaverit ja parhaat opettajat yläkouluun. Ensisyksynä suuntana kohti lukio! Kesälomalla ois tarkotus mennä kesätöihin, Powerparkkiin, shoppailemaan, kahdel rippileiril isoseks, viettää aikaa kavereiden kanssa ja keritä itsekin jollekkin lomamatkalle.
Kuinka pitkä oot?
Oon 179,5 cm eli aika pitkä. 😄
Lempivuodenaika?
Ehdottomasti kesä, koska synttärit ja kesäloma mut myös talvi on kiva, koska joulu!
Missä maissa oot käynyt?
En oo varma, muistanko kaikkia maita, mut ainakin Ruotsissa, Yhdysvalloissa, Hollannissa, Saksassa, Tanskassa, Belgiassa ja Espanjassa (tai oikeastaan Kanarialla😄) .
Mikä on sun unelma-ammatti?
Haluaisin olla yläasteen aineopettaja ja erikoistuu ruotsiin (kiitos mun 9lk. ruotsinopen oot paras❤️) ja esim. äikkään tai terveystietoon tai johonkin muuhun kieleen.
Lempiherkku?
Varmaankin fazerin vadelmajugurttisuklaa ja Taffelin tilli&kermaviili sipsit. Niistä ei voi valita toista, molemmat on niin hyviä!
Kerro 2 erilaista/erityistä asiaa itsestäsi.
Hmm... mitäs mä kertoisin? Aivan, en oo ikinä käyny millään artistin keikalla ja sitte mulle tulee kesällä aurigonpaisteen seurauksena pisamia. 😆

Tässä 10 kysymystä, toivottavasti piditte ja jos haluut jatkossakin lukee mun blogia, niin oot lämpimästi tervetullu. ❤️

Jos haluut nähdä musta tai mun elämästä enemmän kuvia, nii mee seuraa mua instagramissa @aada.fi ja addaa mut snapchatissa @aadamar1aa. Eikai mulla muuta, näkyillään! -Aada😘

2 kommenttia: